محکوم کردن توهین به پیامبر

با صلوات بر محمد و آل محمد.    کاربر گرامی از اینکه وبلاگ ما را عنایت فرمودید کمال تشکر را داریم
بسیج و ولایت مداری

شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی

تاریخ : شنبه 91/10/2 | نویسنده : محمد و جواد قدرتی

امام و ولایت در کلام شهیدان
«من عاجزانه از شما می خواهم که هوشیار باشید خود را کاملاحفظ کنید و برای کنترل خود و خارج نشدن از خط امام که همان خط اسلام و خط خداست فقط گوش به فرمان ولایت فقیه باشید» .(سردارشهید حسین علیمحمدی، زنجان).

«این بنده حقیر خدا نیز با امام امت میثاق بسته ام و به اووفادارم، زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار تکه ام بکنند و یا زنده بگورم کنند، دست از وظیفه ام که همان وفاداری به اسلام و قرآن و امام عزیز، و نابودی دشمنان اسلام است بر نخواهم داشت » .

(سردار شهید روح الله شکوری، زنجان).
«آری امام، کاری عظیم کرد. وی باعث شد دنیا از خواب بیدارشود و انسانیت را دوباره یاد آورد. رهبرم را تنها نگذارید، همیشه از او تبعیت کنید. مردم مسلمان! برای طولانی تر شدن عمرامام هر روز دعا کنید و از عوض ما هم دعا کنید ما تا وقتی که زنده هستیم امام را دعا خواهیم کرد. در دنیا دو صف وجود داردصف باطل که همان صف فرعون و شاه معدوم است. صف حق که صف تمامی پیامبران و راه خمینی کبیر است » .(سردار شهید طاهر اوجاقلو،زنجان).

اگر از آسمان خون ببارداگر خون از دم شمشیر بارداگر ریگان هزاران ناو آرداگر صدام، صدها لشگر آردقسم بر نهضت پاک حسینی جدا هرگز نگردم از خمینی «مبادا تمرد و سرپیچی کنید از امر ولی امرتان یعنی امام عزیز و خمینی کبیر آن نفس قدسی، آن نائب بر حق مهدی(عج)آن اخوت، آن کلید وحدت، آن روح الهی، روح الله که خداوند از شماسلب نعمت می فرماید» .

(سردار شهید سهراب اسماعیلی، زنجان)

«هیهات که 20 سال از عمرم گذشت هنوز اندر خم یک کوچه ام.

زیرا از نعمتهایی که پروردگار به من داده سپاسگذاری نکردم وشرمنده ام و بیشتر از همه به نعمتهای بزرگ خداوند ناسپاسی کرده ام و توفیق نیافتم آنطور که باید در گفتار امام و رهبر ومرجع تقلیدمان، روح خدا، خمینی بت شکن تفکر کنم. و توفیق نیافتم که بیشتر بشناسمش. افسوس و صد افسوس که با او هم عصربودم ولی از ولایتش بهره ای نجستم » . (سردار شهید علیرضا رجبی،زنجان).

«ای امت اسلام! قدر امام امت را بدانید و خدای ناکرده نشودروزی که ما نیز، اهل کوفه شویم، و امام را تنها بگذاریم » .

(سردار شهید علی رضا مولایی، زنجان)

«حزب الله همیشه در صحنه و پیرو خط امام و خط ولایت فقیه که تداوم راه امامت است باشند و جان بر کف پشتیبان این انقلاب باشند من به آنهایی که در لباس اسلام می خواهند به اسلام صدمه بزنند توصیه می کنم بیایید دست از تفرقه بردارید.» .

(طلبه شهید سید حسین حسینی اتراچالی).

«به همه امت اسلامی عرض می کنم که قدر این اسلام و انقلاب وامام و مسئولین نظام جمهوری اسلامی را بدانند و برای نشان دادن این قدرشناسی تا جایی که می توانند خدمت کنند و سختیها وناراحتیها را تحمل کرده و در پیشبرد انقلاب بکوشند.» .

(جهادگر شهید سید محمد تقی رضوی).

«اماما، من پیام شما را شنیدم و چون جز خون خویش چیزی نداشتم، آن را نثار اسلام نمودم، باشد که با خون ناقابلم بتوانم گامی مثبت برای اسلام عزیز بردارم.

برادران مومنم، باید انقلاب حسینی را دنبال نماییم تا انقلاب حسینی استقرار داشته و انقلاب مهدی(عج)برسد. همانطوری که یاران حسین شهید شدند تا انقلاب خمینی پابرجا بماند، ما نیز باید شهیدشویم تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج)متصل شود. و همیشه پشتیبان امام خمینی و در مسیر سیل امت و انقلاب اسلامی باشید واز ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی حمایت کنید و برای نابودی تمام ابرشیطانها به ندای «هل من ناصر ینصرنی » امام لبیک بگویید و عاشقانه همچون شهدای دیگر روانه شهر شهادت شوید و تاآخرین قطره خون مبارزه نمائید.» .

(جهادگر شهید محسن الشریف).

«به پیام های امام امت(ولایت فقیه)چونکه پیام دهنده حقیقی اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خدای نکرده نگوئید،دیگر گوش دادن به پیام های امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه دارید یکبار هم که می شود پیامها را گوش داده و ببینید که چه می گوید و چه مسئولیتی در آن لحظه به دوش شما می گذارد که بایدعمل کنید وگرنه در روز قیامت مسئول هستید.» .

(جهادگر شهید ابوالقاسم حجتی).

«شما ای مسئولین مملکتی همیشه برای رضای پروردگار قدم بردارید و سخنان گهربار امام را فراراهتان قرار دهید. و حتمابه یاد توده های مستضعف مردم باشید چرا که اماممان فرمودند:

مملکت مال مستضعفین است.» (شهید عیسی مطلب زاده).

منبع:

www.hawzah.net




تمامی مطالب این وبلاگ محفوظ می باشد و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیچک

center>